ODIN Adviespartner

Stichting ODIN promoot op haar consumenten website een landelijk netwerk van onafhankelijk financieel advieskantoren. U kunt daar ook deel van uitmaken!

Bent u onafhankelijk, klantgericht, decent en geniet u van uw advieswerk? Dan nodigen wij u graag uit partner te worden van een bijzonder netwerk onafhankelijke advieskantoren.

Stichting ODIN biedt op haar consumenten website diverse producten aan. Via social media, adwords, een digitale nieuwsbrief en regelmatige publicaties in de media, brengen wij continu onze diensten onder de aandacht. Klanten die vervolgens een Wft adviesbehoefte hebben, krijgen altijd eerst de mogelijkheid met hun eigen advieskantoor de zaken voort te zetten. Maar als die er niet is of de klant wil dat niet, verwijzen wij door naar de ODIN adviespartners.

Ook zijn er regelmatig consumenten die direct contact met u zoeken via de pagina waar alle kantoren worden gepresenteerd. Alle leads die via Stichting ODIN bij u terecht komen zijn gratis, waarbij wij u het vertrouwen geven dat u bij gerealiseerde opdrachten met een redelijke marge een passende vergoeding aan ons overmaakt.

Via onderstaande stappen ontdekt u hoe een samenwerking met uw kantoor tot stand komt. En uiteraard is die samenwerking per maand opzegbaar, zonder verplichtingen.

1. U bent of wordt ODIN abonnee (€ 60,00 per jaar incl. BTW).
  2. U accepteert de samenwerkingsvoorwaarden.
  3. U conformeert zich aan het ODIN adviesprotocol.
  4. U kent de ODIN producten voor consumenten.
  5. U beschikt over een actueel Linkedin profiel
  6. U beschikt over een actuele pagina op Advieskeuze.nl

Houdt u er s.v.p. rekening mee dat Stichting ODIN geen AFM licentie heeft. Wij zetten daarom uitsluitend NAW gegevens door.

U kunt zich aanmelden als ODIN adviespartner door de samenwerkingsvoorwaarden in te vullen en ondertekend te sturen naar info@stichting-odin.nl. Op ditzelfde e-mail adres beantwoorden wij graag ook uw verdere vragen.