Het CFD/ODIN Combi-abonnement

De jongste en snelstgroeiende belangenbehartiger in de branche is de CFD. Al langer werken CFD en Stichting ODIN samen op diverse dossiers. Die samenwerking wordt nu geïntensiveerd.

Daar waar de CFD uw belangen behartigt, ondersteunt Stichting ODIN met kennis en diensten. Die samenwerking is nu verder uitgebreid met het Combi-lidmaatschap. CFD en Stichting ODIN willen u daarmee nog beter en breder vertegenwoordigen en ondersteunen.

CFD voorzitter Edwin Herdink en ODIN voorzitter Jeffrey Leichel zijn al jaren voorvechters van onafhankelijk advies in Nederland, met een specifieke focus op de kleine en middelgrote onafhankelijke advieskantoren. Zelf hebben ze ook een advieskantoor. Op dossiers als het provisieverbod, PE Plus, Thanatos en recent het SWO dossier is al succesvol samengewerkt.

Door de krachten te bundelen vertegenwoordigen CFD en Stichting ODIN samen bijna 400 advieskantoren, die ruim 600 duizend consumenten dagelijks ondersteunen in hun financiële zaken. Daarnaast exploiteert Stichting ODIN ook een consumentensite waar consumenten terecht kunnen met financiële vragen.

CFD en Stichting ODIN bieden u drie arrangementen aan, met de belofte dat via de individuele diensten van CFD en ODIN u uw investering gegarandeerd terugverdient.

Arrangement 1
Uw bestaande CFD abonnement wordt uitgebreid met een abonnement bij Stichting ODIN. Uw bijdrage wordt verhoogd met € 5,00 per maand.

Arrangement 2
Uw bestaande ODIN abonnement wordt omgezet in een maandabonnement van € 25,00 (€ 20,00 voor CFD en € 5,00 voor Stichting ODIN)

Arrangement 3
U bent nog geen abonnee bij CFD of Stichting ODIN maar wilt dat wel worden. Het basisabonnement kost € 25,00 per maand (€ 20,00 voor CFD en € 5,00 voor Stichting ODIN)

Help ons verder te groeien tot dè branche- en kennisorganisatie voor kleine en middelgrote advieskantoren. Dank u wel.

De heer
Mevrouw
Leeftijd: *
Kantoornaam: *