Doe-het-zelf-ontwoekertool voor adviseur én klant

Klanten met een te dure beleggingsverzekering snel en onafhankelijk helpen van hun polis af te komen. Daarvoor kunt u als professioneel advieskantoor vanaf nu terecht op het WoekerpolisVrij Adviseursplatform. Via deze online tool helpt u klanten binnen 7 stappen aan een beter product. Tegen (veel) lagere kosten

Wil de klant deels of helemaal zelfstandig ‘ontwoekeren’, dan kan dat. Als adviseur kijkt u mee en geeft alleen advies waar nodig. Maar een volledig hersteladvies aanbieden kan ook. En natuurlijk kunt u klanten ook wijzen op de claimmogelijkheden.

De AFM verplicht adviseurs om hersteladvies te geven. Het WoekerpolisVrij Adviseursplatform voldoet aan alle richtlijnen voor hersteladvies. Dankzij de begrijpelijke informatie, verhelderende filmpjes, tips en gratis online webinars, zet u de polissen eenvoudig om naar een gelijkwaardig maar veel goedkoper product dat voldoet aan alle fiscale regels. De ingebouwde software van MoneyView garandeert de volledig onafhankelijke vergelijking van alternatieven.

Adviseurs kunnen voor € 10 per maand direct aan de slag via onze website. Per klant betaalt u maximaal € 45, daarvoor kunt u tot 3 polissen per klant omzetten. Bij meer dan 100 klanten gelden aantrekkelijke kortingen. ‘De weg van een probleempolis naar een tevreden klant is nog nooit zo aantrekkelijk geweest,’ aldus initiatiefnemer Hubrien Meijaard.

Behoort u tot het ODIN advieskantoren netwerk? Dan kunt u via Stichting ODIN ook klanten aanmelden voor een 'doe-het-zelf'-procedure van WoekerpolisVrij en bespaart u de maandelijkse fee. Als u daar meer over wilt weten, vul dan het onderstaande formulier in.

De heer
Mevrouw